فهرست استاد مغز

روانشناسی غیر حضوری در مشهد

اشتراک گذاری این مطلب: 

روانشناسی غیر حضوری در مشهد

« مرکز مشاوره کلینیک آرامش ماندگار با داشتن مشاوران متخصص و مجرب و همچنین تجهیزات بروز سعی دارد در عرصه مشاوره و روانشناسی گام های مفیدی بردارد. »

مشاوره آنلاین روانشناسی

ارتباط از راه دور بین یک روانشناس و مشتری مفهومی جدید نیست. امروزه تعداد زیادی سایت وجود دارد که اطلاعات سلامت روان و همچنین کلینیک های الکترونیکی درمانی را ارائه می دهند. همانند کلینیک آرامش ماندگار که قادر است خدمات روانشناسی را بصورت آنلاین به شما عزیزان ارائه دهد.

رشد مشاوره آنلاین و خدمات بهداشت روان باعث شده است تا انجمن بین المللی بهداشت روان بصورت آنلاین ایجاد شود. این افزایش چشمگیر در دسترس بودن خدمات درمانی آنلاین، نیاز به اطلاعات و دستورالعمل هایی را برای مشتریان علاقه مند به دریافت خدمات بهداشت روان از طریق اینترنت ایجاد کرده است. در سال های اخیر، سایت ها و برنامه های آنلاین اختصاص داده شده به خدمات بهداشت روان به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

شیوع تلفن های هوشمند منجر به تعدادی از گزینه های مبتنی بر برنامه شده است که در دسترس بوده و اغلب کاملاً مقرون به صرفه است. شواهد همچنین به طور فزاینده نشان می دهد که چنین گزینه هایی ممکن است گزینه درمانی مؤثر برای برخی از افراد باشد.

خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی در کلینیک آرامش ماندگار

مشاوره آنلاین روانشناسی در کلینیک ارامش ماندگار در زمینه مشاوره و روانشناسی خدمات بسیاری ارائه می کند از جمله این خدمات عبارتند از:

مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره زناشویی، مشاوره بالینی، مشاوره جنسی و سکس تراپی، مشاوره فردی، مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، مشاوره تلفنی، کارگاه آموزشی، کارگاه روانشناسی و …

کلینیک آرامش ماندگار با کادری مجرب همواره می کوشد با نیروی متخصص خود بهترین ها را در کمترین زمان بصورت حضوری، تلفنی و آنلاین ارائه دهد. در واقع این کلینیک می کوشد با استفاده از روش های نوین و دانش پیشرفته به مسائل روانشناختی بپردازد و بهترین راه حل را برگزیند.

مرکز مشاوره کلینیک آرامش ماندگار از بهترین مرکز مشاوره در مشهد است که روانشناسان فوق تخصص و حرفه ای مشغول به خدمات رسانی هستند و خدمات متنوعی را ارائه می دهند. و تنها هدف ما سلامت روان شما عزیزان است.

لجبازی کودکان یعنی چه؟

کلینیک آرامش ماندگار

لجبازی کودکان عبارت است از ابراز قاطعیت در عدم تغییر دیدگاه خود درباره یک موضوع. بنابراین روی دیگر لجبازی کودکان می‌تواند قاطعیت و اراده باشد. بنابراین ما از یک سو کودک لجباز و از سوی دیگر کودکان با اراده و قاطع داریم که ممکن است آنها را با یکدیگر اشتباه بگیریم. اینگونه کودکان را نمی‌توان به آسانی فریب داد و یا از کاری که می‌خواهند انجام دهند منصرفشان کرد. این کودکان ترجیح‌می‌دهند تا خودشان تجربه‌کنند و آنچه را دیگران به آنها می‌گویند را نمی‌پذیرند. آنها شجاع هستند و به محدودیت‌های بزرگسالان اهمیتی نمی‌دهند.

هر دوی این کودکان دوست ندارند که دیگران به آنها دستور بدهند و به آنها بگویند که چه بکنند و چه نکنند. آنها بهیچوجه شخصیت مطیع ندارند و به‌جای تکیه کردن بر منابع قدرت بیرونی بر دانش و هوش شهودی خود تکیه‌می‌کنند. آنها بی‌نهایت سوال‌می‌پرسند. اگرچه کنار امدن با این کودکان دشوارست ولکن دارای ویژگی‌های مثبتی هستند. از جمله تحقیقات ۴۰ ساله طولی نشان می‌دهد که این کودکان در کار و تحصیل موفق‌بوده و در بزرگسالی جزو افراد پردرامد جامعه هستند.

والدین باید بین کودک لجباز و کودک مصمم و قاطع تفاوت قائل شوند و به آسانی برچسب کودک لجباز را به‌کودک خود نزنند. رفتار نادرست و غیرصبورانه والدین می‌تواند یک کودک با اراده و قاطع را به‌یک کودک لجباز تبدیل‌کند. تفاوت کودک لجباز با کودک قاطع یا با اراده آنست که خواسته‌های کودک لجباز واکنشی و کوتاه‌مدت است، درحالیکه کودک قاطع میل زیادی به‌موفقیت دارد و کاری را که می‌خواهد انجام‌بدهد، رها نمی‌کند. واکنش‌های صحیح والدین می‌تواند سرسختی کودک را به‌جای آنکه درمقابل والدین قرار بگیرد و آنها را به‌مبارزه بطلبد او را تبدیل به‌فردی بااراده و قاطع برای رسیدن به اهداف متعالی کند. کودک لجباز و کودک قاطع و بااراده در دیگر ویژگی‌ها مشترک‌هستند.

ریشه مشکلات جنسی میان زوجین

«اصولا مشکلات جنسی به سه دلیل عمده میان زوجین بوجود می آید که یا ناشی از اختلالات جنسی بوده که طیف گسترده ای را هم در زن و هم در مرد هم ثانویه به اختلال همسر اتفاق می افتد، یعنی به دلیل اختلال جنسی در یکی از زوجین(مثل مشکل زودانزالی، ناتوانی جنسی، بی میلی جنسی، واژنیسیم) مثلا زن، مرد هم دچار اختلال جنسی ثانویه می شود.»

«بسیاری از مشکلات جنسی میان زوجین ناشی از باورها و نگرش وتصورات نادرست است که می تواند به دلایل مختلفی از جمله تبلیغات ماهواره ای و برخی رسانه ها بوجود بیاید مثل برخی تبلیغاتی که برای افزایش اندازه آلت تناسلی مرد صورت می گیرد که این تبلیغات موجب ایجاد یک تصور نادرست در توقع فرد می شود و بیش از ۹۹ درصد از افرادی که به دلیل کوچکی اندازه آلت خود به مراجعه می کنند مشکلی ندارند و تنها تحت تاثیر تبلیغات نادرست قرار گرفته اند.»

«دومین دلیل مشکلات جنسی زوجین نادرستی فرهنگی است از جمله اینکه در شب عروسی عده ای اصرار به برقراری رابطه میان زوجین در همان شب را دارند نیز موجب اختلالات جنسی زوجین می شود.حتی عده ای پشت در منتظر می ایستند تا از انجام این رابطه مطمئن شوند و در نتیجه هم به دلیل خستگی های ناشی از برپایی مراسم عروسی و نیز به خاطر استرسی که برای برقراری اجباری رابطه در همان شب دارند این موارد مانع برقراری رابطه خوب میان زوجین شده و ضمن اینکه انتظار اطرافیان واسترس ناشی از این انتظار منجر به اختلالات عملکرد جنسی می شود.»

« سومین دلیل مشکلات جنسی ناشی از اختلالات و ناسازگاری ها در خارج از بستر خواب بوده و همان طور که می دانیم مشکلات میان زوجین به دو گروه عمده خارج از بستر و داخل بستر خواب مربوط می شود و درست است که رابطه زوجین در بستر خواب بخش کوچکی از زمان زندگی آنها را تشکیل می دهد اما همان طور که قبلا هم اش۰۰۰۰۰۰۰۰اره شد رابطه جنسی سالم اگر اصل زندگی نیست، چسب زندگی است.»

اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ نوعی ناتوانی در گرفتن یا نگه داشتن نعوظ به اندازه کافی و مناسب برای مقاربت جنسی است. گاهی از آن به عنوان ناتوانی جنسی نیز یاد می شود، اگرچه این اصطلاح اکنون کمتر استفاده می شود.

اختلال نعوظ اگر گاهی اتفاق بیافتد غیر معمول نیست. بسیاری از مردان در زمان استرس ممکن است آن را تجربه کنند. با این وجود اختلال نعوظ مکرر می تواند نشانه ای از مشکلات سلامتی باشد که نیاز به درمان دارد. همچنین می تواند نشانه ای از مشکلات عاطفی یا روابطی باشد که لازم است توسط یک متخصص حل شود. اختلال نعوظ می تواند به دلیل مشکلات در هر مرحله از فرآیند نعوظ ایجاد شود. نعوظ نتیجه افزایش جریان خون در آلت تناسلی شما است. جریان خون معمولاً توسط افکار جنسی یا تماس مستقیم با آلت تناسلی شما تحریک می شود.

هنگامی که یک مرد از نظر جنسی هیجان زده می شود، عضلات آلت تناسلی مرد شل می شوند. این امکان را برای افزایش جریان خون از طریق شریان های آلت تناسلی فراهم می کند و دو اتاق داخل آلت تناسلی را پر می کند. با پر شدن اتاق از خون، آلت تناسلی مرد سفت و محکم می شود. نعوظ زمانی منقبض می شود که عضلات منقبض شده و خون انباشته شده از رگهای آلت تناسلی خارج شود.

بیماری های عامل اختلال نعوظ

  • دیابت
  • بیماری‌های قلبی
  • فشار خون
  • افزایش سن
  • چاقی
  • مصرف بیش از حد الکل
  • اختلال کار تیروئید
  • بعد از عمل پروستاتخوش خیم
  •  سرطان پروستات
  • اختلال هورمون جنسی خون
  • نارسایی مزمن کلیه
  • اختلال در عملکرد غده هیپوفیز
  • هیپوتالاموس در مغز و بیضه‌‌ها
  • بیماری‌های عصبی (نروژنیک)، ام.اس (S)، پارکینسون، ضایعه و تومور نخاع
  • ضربه و تروما به لگن، جراحی لگن، اشعه درمانی لگن و شیمی درمانی
  • افزایش پرولاکتین خون، نارسایی اولیه بیضه‌ها به علت سرطان
  • عفونت یا ژنتیک می‌باشد.