فهرست استاد مغز

مشاوره آنلاین برای مشکلات زناشویی در مشهد

اشتراک گذاری این مطلب: 

مشاوره آنلاین برای مشکلات زناشویی در مشهد

« با مشاوره ی آنلاین مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. »

مشاوره آنلاین روانشناسی، نوعی از خدمات مشاوره روانشناسی است که بر بستر اینترنت ارائه می شود و مشاور و مراجع از طریق اینترنت با هم ارتباط برقرار می کنند”

در واقع مهم ترین ویزگی مشاوره آنلاین در روان شناسی این است که، نیاز به حضور فیزیکی در دفتر مشاوره یا کلینیک روانشناسی نیست و بر عکس مشاوره تلفنی، با استفاده از خطوط اینترنت همراه یا خانگی انجام می شود.

بهترین نوع مشاوره روانشناسی آنلاین چیست؟

بهترین مشاوره آنلاین بر اساس شرایط و موقعیت دو طرف سنجیده می شود. خیلی از افراد به دلیل ترس یا حتی خجالت، ترجیح می دهند با وجود اثرپذیر بسیار کم، از مشاوره روانشناسی با چت استفاده کنند! با این حال بهترین مشاوره آنلاین حالت تصویری آن است.

همانطور که گفته شد، بالاطبع مشاوره روانشناسی تصویری به دلیل ارتباط زنده، تاثیر گذار و بصری که فراهم می کند بهترین نوع مشاوره آنلاین روانشناسی است. طرفین به خوبی می توانند حالات چهره و بدن طرف مقابل را ببینند و جلسه را دقیقا مانند مشاوره حضوری شبیه سازی کنند، این چیزی است که در دیگر انواع مشاوره آنلاین قابل اجرا نیست.

مشکلات زناشویی

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید چند درصد از اختلافات خانوادگی ریشه در مشکلات روابط جنسی بین زن و شوهر دارند؟آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید اگر تمایلات جنسی بین زن و شوهر وجود نداشت چند درصد از زوجین به ازدواج اقدام می‌کردند؟ و از همه مهم‌تر اینکه آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که علی‌رغم تمامی پیشرفت‌های جامعه فعلی هنوز هم بسیاری از افراد درباره مسایل جنسی احساس شرم و حیا می‌کنند و به‌هیچ‌وجه حاضر نیستند درباره این مسائل با دیگران صحبت کنند

 ارضای نیازهای جنسی انسان با بقیه موجودات فرق می‌کند

یعنی اینکه روابط جنسی در انسان دارای دو جنبه جسمی و روانی می‌باشد. انسان همانند بقیه موجودات به هر فردی تمایلات جنسی ندارد بلکه این تمایلات در صورتی به وجود می‌آید که بین زن و مرد عشق و علاقه وجود داشته باشد. درواقع ارتباط بین عشق و علاقه و روابط زناشویی یک ارتباط دوطرفه است. ازیک‌طرف عشق و علاقه باعث روابط زناشویی می‌شود و از سوی دیگر روابط زناشویی باعث ایجاد عشق و علاقه می‌گردد. از همه مهم‌تر اینکه برقراری روابط جنسی بین زوج باعث افزایش آرامش روانی آن‌ها می‌شود.

ازنظر روانشناسی ، وقتی شوهرتان درگیر مسئله و بحران شدیدی می‌باشد نیاز بیشتری به برقراری رابطه جنسی با شما دارد و این موضوع نشان‌دهنده آن است که یکی از کارکردهای مهم رابطه جنسی ایجاد آرامش می‌باشد. حال با توجه به نقش و اهمیت بهبود رابطه جنسی در ادامه زندگی مشترک ، لازم است به راهکارهای افزایش کمیت و کیفیت آن توجه داشته باشیم.در مشاروه ی غیرحضوری (آنلاین) افراد خیلی بهتر و راحت تر میتوانند مشکل خود را بیان کنند .

خانم ها در دوران نامزدی به ظاهر خود توجه بیشتری دارند

متأسفانه در اینجا انتقاد و شکایتی که به همه زوج های جوان به‌ویژه خانم ها وارد است این است که خانم ها در دوران آشنایی ، دوران نامزدی و دوران عقد به آرایش و ظاهر خود توجه بسیار زیادی دارند اما بعد از ازدواج و تشکیل زندگی مشترک نسبت به این موضوع بی‌توجه می‌شوند.

این موضوع گله و شکایت همه آقایان هنگام مراجعه به مرکز مشاوره آرامش ماندگار است که بیان می‌کنند همسر ما مانند گذشته آرایش و به ظاهر خود رسیدگی نمی‌کند و درواقع با انجام این کار این حس برای مردها به وجود می‌آید که گویی همسرشان برای آن‌ها ارزش قائل نیست و به آن‌ها علاقه‌ای ندارد. همه مردها تمایل دارند وقتی وارد منزل می‌شوند همسر آن‌ها با چهره‌ای خندان و ظاهری مرتب به استقبال آن‌ها بروند. درواقع شما با آرایش کردن و توجه به خود این حس را در شوهر خود تقویت می‌کنید که او  مردی دوست‌داشتنی و شوهر خوبی است.

به عقیده روانشناسان آنچه مردها از زن‌ ها انتظار دارند و بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند هستند صفات زنانگی خانم‌هاست و زینت و زیبایی یکی از این صفات زنانه خانم ها محسوب می‌شود. زنانه به نظر رسیدن و زنانه رفتار کردن هدیه‌ای است که زن‌ به شوهر نشان می‌دهند و به این روش عشق و علاقه خود را به شوهر خود نشان می‌دهند. اما در مقابل زن‌ ها نیز برای این کار خود دلایلی دارند. همه زن‌ ها هنگام مراجعه به مشاور خانواده گله‌مند هستند که شوهرشان درگذشته به زیبایی و آرایش آن‌ها توجه زیادی داشته است اما بعد از ازدواج و با شروع زندگی مشترک نسبت به این موضوع کم‌توجه شده است.

عوامل روانی اثرگذار بر روابط جنسی زن و شوهر

اکثر مردها هنگامی‌که احساسات و عواطف ناراحت‌کننده را در خود احساس می‌کنند، برای رهایی از این استرس به روابط جنسی روی می‌آورند. شاید نگران پروژه‌های محل کارشان هستند و یا اختلاف نظری بین او و رئیسش وجود داشته باشد. شاید از پیر شدن و ضعف جسمانی پدر و مادرشان ناراحت و غمگین هستند. شاید به خاطر برخوردی که چند وقت قبل با خود شما داشته‌ احساس گناه می‌کنند.

از دیدگاه روانشناسی ، مردها نمی‌توانند احساساتی نظیر آسیب‌پذیری ، ترس ، رنجش ، عجز ، ناتوانی ، سردرگمی و سرخوردگی خود را نشان دهند، چون برای انجام آن آموزش ندیده‌اند. بنابراین به این دلیل که ابراز نیاز عاطفی مردان دشوار است در مقابل برای جبران آن، مرد ها میل زیادی برای برقراری رابطه جنسی از خود نشان می‌دهند.

اما این موضوع در خانم ها کاملاً برعکس است و زن‌ ها به‌گونه‌ای کاملاً متفاوت احساس نیاز جنسی می‌کنند. زن‌ ها وقتی ازلحاظ احساسی و عاطفی امنیت نداشته باشند به‌راحتی نمی‌توانند احساسات جنسی را تجربه کنند. همه زن‌ ها باید به این موضوع توجه داشته باشند که مردها از قوای جنسی خود به‌عنوان زبانی برای بروز و بیان احساسات ابراز نشده خود استفاده می‌کنند.

« برای حل مشکلات زناشویی خود هرچه زودتر اقدام کنید. »

کلینیک ارامش ماندگار