فهرست استاد مغز

روانشناس کودک در مشهد

اشتراک گذاری این مطلب: 

روانشناس کودک در مشهد

با استفاده از علم روانشناسی برای کودکان عزیز خود زندگی ایده آلی را رقم بزنید،

برای تعیین وقت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاره کودک در دنیای کنونی بسیار اهمیت پیدا کرده است . همان طور که گفته اند « تربیت » سخت ترین کار عالم است . اغلب زمانی والدین بچه دار می شوند برای این موضوع حتی ساعتی هم آموزش ندیده اند . ناکارآمدی والدین در تعامل با کودکان شان اهمیت مشاوره کودک را دو چندان می کند .

این مهم زمانی ضرورت خود را نشان می دهد که کودکان دچار مشکلات زیستی و عصب شناختی باشند . این شرایط ممکن است دشواری های بغرنجی را به وجود بیاورند . این کودکان معمولا الگویی از رفتارهایی مانند نادیده گرفتن مقررات ، خشم ، زودرنجی ، حساس بودن ، کینه ورزی و … را نشان می دهند . بدون مشاوره کودک و عدم پیگیری ممکن است این مشکلات تا سال های نوجوانی و بزرگسالی باقی بمانند .

مشاوره کودک نوعی از خدمات روانشناختی است که توسط روانشناسان کودک ارائه می‌شود. در جلسات مشاوره درمانگر کودک را تشویق می‌کند تا هیجاناتش را ابراز نماید. روند مشاوره می‌تواند در جریان یک بازی اتفاق بیفتد. استفاده از بازی یا کارهای هنری کمک می‌کند که کودکان احساس راحتی بیشتری کنند و آنچه که مشاور در مورد نوع رفتار و ابراز هیجان آموزش می‌دهد را بیشتر بیاموزند.

مرکز مشاوره تربیت کودک در مشهد

مرکز تخصصی مشاوره کودک در مشهد

خبر خوب برای والدین این است که حتی اگر فرزندان شما بعضی از عادات بد را آموخته باشند، هنوز هم برای تربیت صحیح دیر نیست. شما می‌توانید با یادگیری اصول کنترل احساسات خود و شناخت کامل روانشناسی کودک و متودهای صحیح تربیتی، فرزندانتان را برای شکوفایی در اجتماع و زندگی آینده تربیت کنید. تجربه ما در این زمینه نشان داده که کلید موفقیت در تربیت کودک، تغییر رفتار والدین می‌باشد. کافی است صبر وحوصله داشته باشید و راهکارهای تربیتی کودک را به درستی بیاموزید و این مسئله را جدی بگیرید.

نقش پدر و مادری بسیار دشوار است و تجربه ای است بسیار پر زحمت و سخت اما در کنار آن بسیار خرسند کننده نیز می باشد . پدر و مادر بودن تلاشی است تمام وقت و بدون مزد . بسیاری از والدین بدون این که آمادگی داشنه باشند ، این تجربه را آغاز می کنند و باید بدانیم که تربیت نسل آینده بسیار مهم است . آن چه که خانواده و جامعه ما انتظار دارد پرورش و مراقبت از کودکانمان می باشد که به رشد و سلامتی آنان کمک کنیم . و این مسئله ای پیچیده می باشد و نیازمند آگاهی است . به عبارتی ، مهم ترین و اساسی ترین وظیفه والدین ، تربیت فرزندان سالم است که از ثبات عاطفی برخوردار باشد و منابع و تدابیر و مهارت های لازم برای ورود به بزرگسالی را کسب کرده باشد .

تربیت فرزندان بسیار مهم اما کمی دشوار است که ما در مرکز تخصصی مشاوره کودک این کار را برای شما عزیزان آسان کرده ایم.

کلینیک مشاوره و روانشناسی کودکان

مرکز مشاوره کودکان اوتیسم در مشهد

بیماری اوتیسم (درخودماندگی یا Autism) یکی از بیماری های جدی گروه بیماری های رشدی اختلالات طیف اوتیسم بوده که در اوایل دوره کودکی (معمولا قبل از ۳ سالگی) ظاهر می شود. هرچند علایم و شدت آن در افراد مختلف، متفاوت است، اما همه انواع اوتیسم برتوانایی برقراری ارتباط با دیگران توسط کودک، تاثیر می گذارد.

بنظر می رسدکه یک اختلال در سیستم عصبی که باعث عدم عملکرد صحیح مغز می شود در ایجاد این بیماری مؤثر می باشد. تعداد کودکان مبتلا به اوتیسم در حال رشد است. هرچند درمان و شفای کاملی برای درمان اوتیسم وجود ندارد، اما درمان جدی و بموقع اوتیسم تغییرات بزرگی در زندگی کودکان مبتلا به بیماری ایجاد می‌کند.

این اختلال در بیماران اُوتیستیک باعث می شود که مغز نتواند در زمینه رفتارهای اجتماعی و مهارتهای ارتباطی به درستی عمل کند . کودکان و بزرگسالان اُتیستیک در زمینه ارتباط کلامی و غیر کلامی ‍، رفتارهای اجتماعی ، فعالیتهای سرگرم کننده و بازی دارای مشکل می باشند .

مشاوران تخصصی کودک در زمینه های مختلف از جمله آگاهی از علایم و نشانه های این اختلال و مشکلات رفتاری-ارتباطی، حسی و شناختی، تحصیلی، شغلی و بلوغ افراد اختلال طیف اتیسم و مشاوره در خصوص فرزند پروری و مشکلات والدین دارای اختلال طیف اتیسم و تشخیص آن برای شما عزیزان به ارائه خدمات مشغول هستند.

کلینیک تخصصی نوروفیدبک در مشهد

کلینیک تخصصی نوروتراپی در مشهد

 نوروفیدبک روشی است برای اینکه یاد بگیریم چگونه امواج مغزی و فعالیت هایی که در مغز ما به طور طبیعی و خودکار انجام می شود را کنترل کنیم. در حقیقت با نوروفیدبک می آموزیم به طور ارادی امواج مغزی خود را با استفاده از بازخوردی که از دستگاه  دریافت می کنیم تغییر بدهیم و اصلاح کنیم.

نوروفیدبک، برای مغز انسان مانند یک آینه عمل می کند. ما هر روز با نگاه کردن به آینه متوجه نقائص و اشکالات موجود در ظاهر خودمان می شویم.
در واقع آینه ما را نسبت به وضعیت ظاهری مان و عیب و نقص های احتمالی موجود در آن آگاه می کند. این آگاهی و شناخت به ما کمک می کند تا در جهت رفع نقص های موجود در وضعیت ظاهری خود اقدام کنیم.

نوروفیدبک دقیقا برای امواج مغزی و عملکردهای فیزیولوژیک مغز ما به عنوان یک آینه ی پیشرفته عمل می کند. نوروفیدبک با استفاده از تکنولوژی علمی و پیشرفته به ما کمک می کند تا از آن چه در مغز ما در حال رخ دادن است آگاه شویم.

ما بهترین خدمات را زیر نظر متخصصین با تجربه و دانشمند ارایه خواهیم داد.