فهرست استاد مغز

خدمات مشاوره غیرحضوری در مشهد

اشتراک گذاری این مطلب: 

خدمات مشاوره غیرحضوری در مشهد

« تمامی خدمات مشاوره آنلاین را ما در کلینیک آرامش ماندگار برای شما ارائه می دهیم. »

مشاوره آنلاین چیست؟

هر روش درمانی که روانشناس یا مشاور از طریق اینترنت با مراجع در ارتباط باشد را مشاوره آنلاین یا مشاوره اینترنتی می گویند بنابراین فرایند درمان در مشاوره آنلاین با مشاوره حضوری تفاوت اساسی ندارد فقط تفاوت در شیوه ارتباط بین مراجع و درمانگر است.

روش های مختلفی برای مشاوره آنلاین وجود دارد که با گذشت زمان رشد و تغییراتی کرده است. مثلاً در سال های گذشته مشاوره ایمیلی کاربرد زیادی داشت اما امروزه به خاطر وجود انواع شبکه های اجتماعی مشاوره ایمیلی تقریباً از رده خارج شده است. در حال حاضر مهم ترین شیوه های مشاوره آنلاین عبارتند از:

چت آنلاین صوتی: این روش همان مشاوره تلفنی است با این تفاوت که امکان برقراری تماس از راه دور با هزینه مناسب تر وجود دارد.

چت آنلاین نوشتاری: این روش همان چتی است که شما در تلگرام یا واتس اپ با دوستان خود انجام می دهید.

عیب مهم این روش این است که درمانگر و مراجع باید از سرعت تایپ بالایی برخوردار باشند که اکثر افراد این مهارت را ندارند. به همین دلیل در این روش بازدهی جلسه کمتر از مشاوره حضوری و ارتباط کلامی است. تحقیقات نشان داده است که بازدهی چت نوشتاری حدود یک سوم چت صوتی است. در یک ساعت مکالمه حدود ۶۰۰۰ کلمه رد و بدل می شود در صورتی که در چت نوشتاری این تعداد به ۲۰۰۰ کلمه کاهش پیدا می کند.

مشاوره تحصیلی آنلاین

با توجه به گسترش اینترنت و پیشرفت و تخصصی شدن دانش، مشاوره تحصیلی آنلاین اهمیت زیادی پیدا نموده است.در زندگی تحصیلی افراد انتخاب های زیادی دارند که با انتخاب صحیح می توانند آینده تحصیلی و شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنند.

با مشاوره تحصیلی آنلاین شما به راحتی در هر زمان و در هر مکانی می توانید انتخاب تحصیلی درستی داشته باشید.در مشاوره آنلاین مشاور شما ابتدا به شناخت استعدادها ، علایق و پتانسیل های فرد می پردازد و با بررسی آنها آینده تحصیلی و شغلی را پیشنهاد می دهد. یکی از بهترین راه حل ها استفاده از خدمات مشاوره مرکز آرامش ماندگار و مشاوره تحصیلی آنلاین می باشد.

مشکلاتی که دانش آموزان با آن درگیر می باشند با راهکارهایی ساده قابل حل می باشد . در مرکز مشاوره ارامش ماندگار ما سعی داریم که این مشکلات و دغدغه های دانش اموزان را به حداقل برسانیم و به وسایل ارتباطی آنلاین این کار را ساده تر نماییم . تا برای تمامی دانش اموزان قابل دسترس باشد. و بدون اتلاف وقت به راحتی در هز زمان و مکانی با مشاور خود در ارتباط باشند.

پس از رابطه جنسی – زناشویی چه باید کرد؟

کلینیک آرامش ماندگار

پس از رضایت جنسی، بدن مرد نیاز به زمان زیادی دارد تا احیا شود، در حالی که زنان اینگونه نیستند و استراحت جنسی در زنان در مقایسه با مردان، تدریجی است و حتی پس از رابطه جنسی ممکن است ارگاسم بعد از ارگاسم در ان ها رخ دهد.

بنابراین، خانم ها باید بدانند پس از رضایت مردان، ممکن است احساس خستگی کنند که این کاملا طبیعی است و با این لرزش، آغوش گرفتن، و گاهی اوقات لمس و ماساژ می تواند با رضایت انجام شود.

مهمترین چیزهایی که باید بعد از رابطه زناشویی انجام دهید

رفتارهایی که پس از یک رابطه خانوادگی باید انجام دهید و نباید انجام دهید مهم هستند. اکثر زنان از این واقعیت شکایت دارند که شوهرشان از اینکه پس از رضایت جنسی به حمام  بروند به تماشای تلویزیون در اتاق خواب می نشینند.

مجبور به رفتن به حمام شده اند، اما مطمئنا درست است، زیرا این رفتار مردان مطلقا مناسب نیست و باعث ناراحتی همسر می شود و بدون تحقق دچار ناراحتی می شود. پس از یک رابطه بی تفاوت نمانید به اغوش همسر خود بازگردید چون اگر این کار را بکنید، فاز بعد از رابطه تنها به تنهایی می گذرد، که مطمئنا رضایت زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد. بعضی از زوج ها پس از داشتن رابطه جنسی به سرعت به خواب می روند، اما بعد از آن بهتر است که به عشق بازی خود ادامه دهید.

این لحظات بهترین زمان برای نشان دادن عشق و عاشقی است، پس هرگز ان را از دست ندهید؛ شما باید بدانید که عشق نوازش و لمس کردن به رضایت جنسی بیشتر کمک می کند.

روش پیدا کردن دوستان جدید

ایجاد دوستی های جدید هرچند ممکن است مشکل به نظر برسد اما اگر موفق به این کار شوید، بسیار خوشایند خواهد بود. دوستان نقش عمده ای می توانند در زندگی ما داشته باشند. در واقع ما با دوستانمان زندگی را از پیش می بریم، پستی ها و بلندی های زندگی مان را با آنها در میان می گذاریم حتی دردها و لذت ها را. بدون حضور دوستان، زندگی کیفیت چندانی نخواهد داشت.

با این حال، اینکه چگونه دوست و یا دوستان جدید پیدا کنیم، گاهی مشکل به نظر می رسد.

انواع دوستان :

۱) دوستان “سلام-خداحافظ”. این ها افرادی هستند که در مدرسه، دانشگاه و یا سر کار میبینیم و در واقع محیط کاری و مدرسه و زمینه آن باعث می شود که یک سلام احوالپرسی داشته باشیم. اما این دوستی در همین حد باقی می ماند و صمیمیتی ایجاد نمی شود.

۲) دوستان معمولی و اجتماعی. دوستانی که در اجتماع و مناسبت های اجتماعی همدیگر را میبینید. دوستان باشگاهی، دوستان تئاتری و …

۳) دوستان واقعی و صمیمی. افرادی که شما در ارتباط با هر موضوع شخصی، کاری، درسی، عاطفی و .. صحبت کنید. ممکن است هر روز این دوستان را ببینید و یا نه هر از گاهی اما مهم نیست چون دوستی شما قوی تر از اینهاست که با مدتی ندیدن دوستتان، این دوستی از بین برود.