فهرست استاد مغز

مشاوره غیر حضوری در مشهد

اشتراک گذاری این مطلب: 

مشاوره غیر حضوری در مشهد

« مشاوره آنلاین به طور قابل توجهی در دسترس عموم مردم قرار دارد کافی است کلینیک آرامش ماندگار را سرچ کنید و با ما ارتباط بگیرید. »

مشاوره آنلاین

اسم مشاوره که می آید، در خاطرمان جایی شبیه مطب پزشک می آید. وقت گرفتن تلفنی وساعتها در مسیر ماندن برای مشاوره گرفتن. آن روزها اگر کسی از مشاوره آنلاین حرف میزد، با تعجب نگاهش میکردیم که مگر ممکن است در خانه بشینیم و جلسه مشاوره با مشاوری خوب داشته باشیم. امروز اما با گسترش تکنولوژی، مشاوره آنلاین، امری عادی شده است و می توان با استفاده از خدمات آن، سلامت روان خود را تضمین کرد.

مزایای مشاوره آنلاین

در سالهای اخیر، گسترش تکنولوژی از طرفی زندگی را آسان ترو از طرفی سرعت کارها را بالا برده است. گاهی آنچنان غرق سرعت زندگی می شویم که حتی نمی توانیم جایی برای مراجعه به پزشک و روانشناس باز کنیم. با توجه به گرانی های موجود هم، گاها اگر از لحاظ زمانی توانایی داشته باشیم، به عددهای پرداختی که می رسیم، قیدش را می زنیم.

مشاوره آنلاین چاره این مشکلات است. شاید تنها مزیت قیمت مناسب ویزیت روانشناس به نظر بیاید. اما آیا می دانستید چطور میتوانید با بهره مندی از خدمات آنلاین، صرفه جویی چند جانبه و هوشمندانه کنید؟ با توجه به وسعت شهرهای بزرگ و معظلی به نام ترافیک، زمانی که همه تلاش خود را کرده اید و مشاور خوبی پیدا کرده اید، باید حداقل ۴ ساعت وقت خود را در مسیر بگذرانید. کافی است مسئولیتی شبیه فرزند داری هم داشته باشید. همه این چالشها شما را از مسیر دور می کند.

با مشاوره آنلاین تنها به اتاق امن خود احتیاج دارید، می توانید در خانه بمانید، در عین رسیدگی به امور شخصی، از بهترین مشاور و روانشناس مشاوره بگیرید. حتما تا به الآن حدس زده اید، پس از مقایسه قیمت ویزیت آنلاین و آفلاین به این نتیجه می رسید که کاش زودتر دست به انتخاب زده بودید.

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی معمولا در مواقعی که زوجین در زمان مقاربت جنسی با مشکلاتی روبرو می شوند نیاز است که حتما انجام شود ، مشاوره جنسی علاوه براینکه مشکلات اشخاص را در رابطه جنسی پرس و جو می کند بلکه با توجه به مشکل هر شخصی بهترین راه  حل را برای برقرار رابطه جنسی سالم به آنها پیشنهاد می کند.

چه زمانی باید به مشاوره جنسی مراجعه نماییم ؟

بهتر است بدانید در هر شخصی میل جنسی و گرایش به مسائل جنسی متفاوت است ، بسیار مهم است که زوجین در یک سطح میل جنسی باشند زیرا در صورتی که یکی از آنها میل جنسی زیادی داشته باشد اما دیگری میل جنسی کمتری داشته باشد به مرور زمان با مشکلات جدی همراه می شوند .

زیرا مسائل جنسی و برقراری رابطه جنسی در زندگی زناشویی بسیار تاثیر گذار است ، زمانی یکی از زوجین میل جنسی کمی دارد شاید در ابتدا میل جنسی طرف مقابل را برآورده کند اما با گذشت زمان به دلیل ناراحتی و خشم درونی که دارد علاقه ای به برقرار رابطه جنسی ندارد ، در این مواقع می توان با مراجعه به پزشک این مشکلات را برطرف نمود در نتیجه زندگی زناشویی بهتری را این اشخاص خواهند داشت و مشکلات جنسی آنها نیز برطرف می شود .

 داشتن رضایت در رابطه

در صورتی که شخص تمایلی به برقرار رابطه جنسی ندارد نباید به اجبار طرف را به برقرار رابطه جنسی مجبور کرد ، در این مواقع کمک از مشاوره جنسی بسیار کمک کننده است . اشخاصی که در زمان مقاربت جنسی دچار مشکل می شوند و این مشکل برای مدت زمان طولانی و پشت سرهم در حال اتفاق افتادن است ، نیاز است که حتما به پزشک مراجعه نمایند .

اشخاصی که نه تنها تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند بلکه به دلیل اینکه نگران زندگی مشترک هستند و یا به دلیل حس انجام وظیفه برای طرف مقابله به اجبار رابطه جنسی را برقرار می کنند . اشخاصی که به دلیل عدم تمایل جنسی باید از طریق تحریکات ناسالم آنها را برای برقرار رابطه جنسی تحریک نمود تا بتوانند رابطه جنسی را برقرار نمایند .

اختلال خواب چیست ؟

اختلالات خواب گروهی از بیماری ‌ها هستند که توانایی فرد برای خوابیدن به طور منظم را تحت تاثیر قرار می‌ دهند. شیوع این اختلالات، چه به سبب بیماری زمینه ‌ای و چه به سبب اضطراب بیش از حد، در دنیا در حال افزایش است. در واقع، بیش از ۷۵ درصد انسان هایی که بین ۲۰ تا ۵۹ سال داشتند اختلالات خواب به طور نسبتا منظم را گزارش می ‌کنند.

بیشتر افراد، گهگاه مشکلات خواب را به سبب اضطراب، برنامه‌ های سخت روزانه و دیگر تاثیرات بیرونی تجربه می‌ کنند. با این وجود، زمانی که این مشکلات شروع به رخ دادن به طور منظم کنند و با زندگی روزمره تداخل کنند، ممکن است وجود یک اختلال خواب را نشان دهند.

بسته به نوع اختلال خواب، افراد ممکن است در به خواب رفتن مشکل داشته و در طول روز احساس خستگی شدید کنند. کمبود خواب می ‌تواند اثر منفی بر انرژی، خلق، تمرکز و سلامت عمومی داشته باشد.

در برخی موارد، اختلالات خواب می ‌تواند علامت یک مشکل پزشکی یا بیماری روانی دیگر باشد. این مشکلات خواب ممکن است در نهایت با درمان علت زمینه ‌ای از بین بروند. زمانی‌که اختلالات خواب توسط بیماری دیگری ایجاد نشده باشند، از نظر روانشناسان و روانپزشکان درمان به طور معمول شامل ترکیبی از درمان‌ های دارویی و تغییرات سبک زندگی است.