فهرست استاد مغز

مشاوره آنلاین برای طلاق در مشهد

اشتراک گذاری این مطلب: 

مشاوره آنلاین برای طلاق در مشهد

« برای مشاوره ی انلاین و مطمئن در ارتباط با حل مشکلات خود با ما در ارتباط باشید. »

مشاوره آنلاین چیست؟

هر روش درمانی که روانشناس یا مشاور از طریق اینترنت با مراجع در ارتباط باشد را مشاوره آنلاین یا مشاوره اینترنتی می گویند بنابراین فرایند درمان در مشاوره آنلاین با مشاوره حضوری تفاوت اساسی ندارد فقط تفاوت در شیوه ارتباط بین مراجع و درمانگر است.

مشاوره آنلاین چه روش هایی دارد؟

روش های مختلفی برای مشاوره آنلاین وجود دارد که با گذشت زمان رشد و تغییراتی کرده است. مثلاً در سال های گذشته مشاوره ایمیلی کاربرد زیادی داشت اما امروزه به خاطر وجود انواع شبکه های اجتماعی مشاوره ایمیلی تقریباً از رده خارج شده است. در حال حاضر مهم ترین شیوه های مشاوره آنلاین عبارتند از:

  • چت آنلاین صوتی: این روش همان مشاوره تلفنی است با این تفاوت که امکان برقراری تماس از راه دور با هزینه مناسب تر وجود دارد.
  • چت آنلاین نوشتاری: این روش همان چتی است که شما در تلگرام یا واتس اپ با دوستان خود انجام می دهید.
  • چت آفلاین: در این روش مراجع سؤال یا مشکل خود را مطرح می کند و درمانگر بعداً و در زمان دیگری به آن پاسخ می دهد. این روش شبیه ارتباط از طریق ایمیل است که پیش از این مرسوم بود. این روش برای افرادی مناسب است که مشکل جدی ندارند و نیاز به راهنمایی و مشاوره در چند زمینه جزئی را دارند.
  • ویدئو چت یا همان تماس تصویری: این روش کامل ترین شیوه مشاوره آنلاین است و بیشترین شباهت را به مشاوره حضوری دارد. چون مراجع و درمانگر می توانند یکدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند.

مشاوره طلاق

طلاق یکی از راهکارهای نهایی در زندگی زناشویی است. اگر زندگی خود را دوست دارید و می خواهید آنرا حفظ کنید پس فکر کردن به طلاق درست نیست و باید زندگی مشترک را بصورت اصولی حفظ کرده و آنرا مستحکم کنید. اما اگر علاقه ای به زندگی مشترک و همسر خود ندارید و یا بواسطه مشکلات و مسائل پیش آمده تصمیم بر جدایی گرفته اید بهتر است قبل از اینکار حتما از مشاوره طلاق بهره مند شوید.

مشاوره طلاق میتواند تاثیر به سزایی در گرفتن درست ترین تصمیم از جانب زوجین باشد تا راه مناسب را برای بهبود زندگی خود بیابند. ارتباط با مشاور طلاق میتواند شما را در زندگی زوجین راهنمایی نماید و شما را از تصمیمات عجولانه و بدون تمرکز و فکر دور نماید. یک مشاور طلاق مسئله ی شما را بررسی مینماید و عواقب پس از طلاق را برای شما بازگو میشود.

در ابتدای زندگی زناشویی با وجود تفاوت در علایق زوجین امکان وجود بحث و جدل بالا است که شما میتوانید با راهکار های مشاور طلاق زندگی خود را کنترل نمایید و بر مشکلات خود پیروز شوید.

در مسائلی از جمله مشکلات مالی و شغلی ، اعتماد ، خیانت زوج ها،پنهان کاری زوجین ، دخالت های خانواده های زوجین ، ناباروری ،عدم تناسب فرهنگی – تحصیلی – اعتقادی و خانوادگی ، پیشرفت یکی از زوج ها ، مشکلات جنسی ، سوء تفاهم ، خشونت ، بداخلاقی ، خساست ، لج بازی ، عدم تفاهم زوجین ، مشکلات در زمینه ی روابط زناشویی ،ازدواج در سن بالا ، اختلاف سن زیاد و …  میتوانند شما را به فکر طلاق بیندازند که میتوانید با مشاوره طلاق با یک روانشناس متخصص در این زمینه راه حل مناسب را پیدا نمایید چه بسا در شرایط خاص هم میتوان به صورت آنلاین(غیرحضوری) با مشاوره در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید.

ریشه طلاق چیست؟

در بین صدها موردی که می تواند زمینه ساز طلاق شود به چندی از آنها اشاره شده است:

  • خیانت زن به مرد و یا مرد به زن
  • مشکلات جنسی و عدم رضایت از روابط زناشویی
  • اینترنت و شبکه های اجتماعی
  • اختلالات شخصیتی مانند سوءظن، بدبینی، توهم، خودشیفتگی، عدم سازگاری و …
  • تفاوت های شخصیتی، فرهنگی و آموزشی

طلاق به دلیل خیانت : خیانت یکی از عمده دلایل طلاق بخصوص در سالهای اخیر است. متاسفانه آمار خیانت زن به مرد و همچنین مرد به زن بسیار بالا رفته و همین موضوع سبب شده طلاق به دلیل خیانت نیز بیشتر شود.

طلاق به دلیل مشکلات جنسی :مشکلات جنسی و همچنین عدم رضایت جنسی از همسر نیز از جمله موارد تاثیرگذار در طلاق است. مشکلات جنسی می تواند با کمک پزشکان متخصص در این حوزه برطرف شود. عدم رضایت جنسی نیز با کمک مشاور روانشناس قابل حل است.

طلاق به دلیل تفاوت های شخصیتی : تفاوت هایی مانند برونگرایی و درونگرایی، سطح فرهنگ و سواد، تربیت خانوادگی، اعتقادات دینی و … می توانند زمینه ساز اختلافات و در نتیجه طلاق شوند. به همین جهت توصیه می کنیم در این باره حتما مشاوره قبل از ازدواج را داشته باشید. در صورتی که در زندگی مشترک قرار دارید و می خواهید زندگی خود را حفظ کنید مشاور روانشناس می تواند در این باره به شما کمک کند.

پروسه ی مشاوره طلاق

کلینیک آرامش ماندگار

برای انجام مشاوره طلاق باید در ابتدا به یک روانشناس و مشاوره متخصص و باتجربه در حوزه ی طلاق مراجعه نمایید . گام بعدی بررسی علت طلاق از سمت مشاور طلاق میباشد .

پس از بررسی مشکل و جوانب آن شما در ابتدا باید با راهکار ها برای حل مشکل و عواقب طلاق برای زن و مرد به صورت کامل آگاه شوید پس از آن مشاور طلاق مهارت ها و ویژگی های زوجین را برای حل مشکلات بررسی و شناسایی میکند. شما در طی مشاوره  به این نکته پی خواهید برد که حل مشکل به جای طلاق میتواند مانع بروز بسیاری از آسیب‌ها به اعضای خانواده شود.

همچنین اگر مشاوره طلاق متوجه شد که زوجین بهتر است از یکدیگر جدا شوند نیز بهترین روش ها و  راهکار ها را به شما عرضه میدهد تا شما با مشکل پس از طلاق مواجه نشوید و افسردگی ، اظطراب و ناموفقیت در زندگی را تجربه نکنید. مشاوره طلاق این امکان را به افراد میدهد تا با زمینه های گوناگون در حوزه ی مشکلات زندگی آگاه نموده و راهکار مناسب را به شما عزیزان ارئه دهد. با مشاوره میتوانید تصمیم نهایی خود را با مشاوره های یک روانشناس با نجربه گرفته و درست ترین راه را انتخاب نمایید

مشاوره طلاق در کلینیک آرامش ماندگار

اگر در زندگی مشترک زناشویی خود دچار مشکل شده اید و به دنبال راه چاره هستید می توانید روی ما حساب کنید. مشاوره طلاق یکی از بهترین خدمات پیشنهادی برای این موضوع است. به این معنی که مشاور بررسی می نماید که راه چاره چیست و در صورت امکان راهکار را پیشنهاد می کند. اگر راهکار نهایی طلاق باشد نیز این امکان وجود دارد که به بهترین حالت ممکن این اتفاق صورت بگیرد.

برای برخورداری از خدمات مشاوره طلاق تنها کافیست به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های موجود در تماس باشید.

« کلینیک ارامش ماندگار »