فهرست استاد مغز

بهترین مرکز زوج درمانی در مشهد

اشتراک گذاری این مطلب: 

بهترین مرکز زوج درمانی در مشهد

 مرکز مشاوره زوج درمانی در مشهد با داشتن متخصصین زوج درمانی بسیار با سابقه آماده خدمات رسانی به شما زوج های عزیز می باشد.

متخصص زوج درمانی، مشاور روانشناسی است که با گرایش زوج درمانی و خانواده درمانی مشغول به فعالیت است.

اما سوال اینجاست که چگونه میشود زوج ها و روابط بین فردیشان را درمان کرد؟ هنگامی که زوجها در زندگی مشترکشان با مشکلاتی مواجه می شوند که مشمول زمان می شود و نمی توانند آن مشکلات را حل کنند آنجا است که زوج درمانی فوق العاده عمل می کند.

زوج درمانی برای چه مشکلات و موقعیت هایی مناسب است؟

  1. برای مشاوره پیش از ازدواج
  2. سکس تراپی و ارتقاء ارتباط جنسی
  3. برای رابطه های دوستی طولانی که به ازدواج نرسیده است
  4. پس از ازدواج و مشکلات پیرامون
  5. مشکلات جنسی به وجود آمده پس از ازدواج
  6. نارضایتی از اندام همسر
  7. نارضایتی از وضعیت اقتصادی
  8. نارضایتی از وضعیت جنسی
  9. مشکلات فرازناشویی
  10. خیانت همسر
  11. دخالت های خانواده همسر
  12. تکراری شدن زندگی
  13. سردی زندگی پس از ازدواج
  14. مشکل بچه دار نشدن و راهکارهای آن
  15. مشکل خساست همسر
  16. مشکلات خلقی و گزارش آن توسط زوج سالم به متخصص زوج درمانی

افکار اشتباه قدیمی

در گذشته، همسران زمانی که مشکلاتی داشتند با عذر خواهی و نادیده گرفتن مسئله بین زوج ها معمولا تا مدتی حل میشد. ولی پس از آن مجدد مسائل از جایی دیگر و به نحوی دیگر آشکار میشد. تا جایی که دیگر یکی از دو نفر خسته می شدند و با مشکلاتشان صبوری می کردند یا تسلیم می شدند. در حال حاضر زوج ها ترجیح می دهند مشکلات خانوادگیشان را با روانشناس زوج درمانی که تجربه زوج درمانی طولانی مدت دارد مطرح کنند.

متخصص زوج درمان در مشهد

متخصص زوج درمانی

اکنون دیگر زمانی نیست که همچون گذشته، کسی از رفتن نزد متخصص زوج درمانی یا مشاور خانواده و مطرح کردن مسائل و مشکلاتش ترسی داشته باشد. عمده دلیل این موضوع، تغییر در سطح فرهنگی اجتماع است که باعث نمود تفکرات جدید می شود.

مطرح کردن مسائل با متخصص زوج درمانگر

اما اگر بخواهیم بدانیم زوج ها در چه زمینه هایی میتوانند مسائلشان را با متخصص زوج درمانی مطرح کنند، باید به مرور موارد زیر بپردازیم.

  1. مسائل خانوادگی بین زوج ها و درگیری های لفظی
  2. پرخاشگری بین زوج ها و ناسازگاری هر دو نفر و یا یک نفر
  3. عدم صمیمیت و ناتوانی در ایجاد رابطه مؤثر محبت آمیز
  4. مشکلات و معضلات قدیمی بین زوج که تا امروزه ادامه دارد و غیر قابل حل به نظر می آید
  5. مشکلات بین خانواده های زوج
  6. خیانت و دروغگویی بین زوج
  7. عدم صداقت و ناتوانی در بهبود روابط
  8. عدم همدلی بین زوج
  9. عدم رازداری بین زوج
  10. عدم ادامه رابطه و رسیدن به بن بست عاطفی
  11. مشکلات جنسی مانند زودانزالی یا واژینیسموس و اختلال نعوظ

مرکز خوب زوج درمانی در مشهد

فامیل های آسیب رسان

از آنجایی که این دست از افراد فامیل مهارت لازم را در توصیه های زوج درمانی ندارند، فقط و فقط باعث میشوند یک رابطه دچار تنش دو نفره، به یک رابطه پر تنش سه نفره تبدیل شود و کودک درمانده و مستاصل، در این بین دلیل جدیدی برای بحث ها و مشکلات بین والدین خود باشد.

از این رو تأکید می شود، اگر زن و مردی احساس ناامیدی در رابطه پیدا کردند و در این ورطه قرار گرفتند که با یکدیگر شاد نیستند، باید مطمئن باشند با حضور فرزند نیز، شاد نخواهند شد و مشکلاتشان پس از گذشت زمان مجدداً بروز پیدا می کند و دامن گیر می شود.

بهترین زوج درمانگر ها در تهران که تجربه زوج درمانی طولانی مدت دارند تأکید به روابطی ندارند که مدام در بحث و مشاجره و یا در سکوت های خفقان آور و طولانی هستند و توصیه می کنند که از فرزندآوری تا زمانی که روابطشان سر و شکل مناسبی پیدا کند صرف نظر کنند تا بتوانند با یکدیگر صمیمی، مهربان و راز دار باشند و بدون دروغ، خیانت و با همدلی در کنار یکدیگر وقت بگذرانند.

آسیب کودکان در خانواده های مشکل دار

کودکانی که در خانواده های پر از بحث و مشاجره حضور پیدا میکنند، در معرض آسیب های جدی روحی و روانی قرار می گیرند. همان کودکان به شخصه می توانند به نوعی آسیب اجتماعی محسوب شوند.

بنابراین توصیه متخصصان زوج درمانگر، توجه به رفع مشکلات بین فردی زوج ها است. زوج ها میتوانند با مراجعه به مشاورین متخصص زوج درمانگر و مطرح کردن مسائلشان، از درگیری های دو نفره، بحث های طولانی و مشاجره ها بگذرند و با بیان مشکلاتشان نزد متخصص زوج درمانگر بدون دلخوری و بحث های طولانی به دنبال راه درمان باشند.

زوج درمانگر خوب در مشهد

درمان ناموفق بدون تلاش زوج ها

لازم است بدانیم هیچ درمانی بدون تلاش و خواست مراجع کننده مؤثر واقع نمی شود. اما در زوج درمانی، جایی از امیدواری وجود دارد که اگر حتی یکی از طرفین برای درمان اقدام کند، امکان تغییر در روابط و بهبود روابط نیز می باشد.

زیرا اگر در یک رابطه دو نفره هر کسی پرخاشگر و عصبانی عمل کند، زندگی میدان جنگی می شود که دستاوردی از آن حاصل نمی شود. اما در این بین اگر یک نفر هم تلاش خود را برای بهبود رابطه و سلامت رابطه انجام بدهد، ممکن است رابطه تا حد بسیار زیادی حفظ شود و آرامشی نسبی را تجربه کند.

تمام این اهداف به وسیله یک متخصص زوج درمانگر با مهارت، امکان پذیر است. زوج ها میتوانند با مراجعه به متخصصین زوج درمانگر بهبود رابطه شان را دنبال کنند.

ما یکی از بهترین مراکز زوج درمانی در مشهد هستیم.برای تعیین وقت و شماوره با ما تماس بگیرید.